Benvenuti à i nostri siti web!

U metudu d'utilizazione è e precauzioni di i fori di carburu per a Foratrice CNC High-speed

23-06-2022

I clienti chì anu compru u nostruForatrice CNC ad alta velocitàvulete sapè chì precauzioni ci sò per l'usu di frese CNC d'alta velocità?Ci hè qualchì capacità di rilevazione?Dopu, vi spiegheremu l'usu di frese CNC d'alta velocità.

<D6C7C4DCD6C6D4ECD4D9CCEDD0C2B1F8A1AAA1AAB9FABCCAC1ECCFC8A3ACB9F

Metudu è precautions:

1 、 I drill bits duveranu esse imballati in una scatula speciale per evità vibrazioni da collisione cù l'altri.
2、Quandu u drill bit hè utilizatu, deve esse stallatu in u mandrinu di pinza di u spindle o in a rivista di l'arnesi per u cambiamentu automaticu di drill bit dopu avè pigliatu fora di a scatula.Mettite torna in a scatula dopu l'usu.
3、Per misurà u diametru di a punta di trapanu, un strumentu di misurazione senza cuntattu, cum'è un microscopiu d'uttellu, deve esse usatu per impedisce chì u tagliu di tagliente sia danatu da u cuntattu cù u strumentu di misurazione meccanica.

2237156941_1202228630
主图4

4 、 Sia a macchina di perforazione di cuntrollu principale usa l'anellu di pusizzioni, se l'anellu di posizionamentu hè utilizatu, a prufundità di pusizioni deve esse precisa durante a stallazione.Se l'anellu di posizionamentu ùn hè micca usatu, l'allungamentu di u drill bit installatu nantu à u spindle deve esse aghjustatu à a listessa misura, è a macchina di perforazione multi-spindle deve esse più attente à questu.

5 、 Di solitu, un microscopiu stereo 40x pò esse usatu per verificà l'usura di u tagliu di u trapanu.

PD16C Doppia Tavola Gantry Mobile CNC Plane Foratrice5

6 、 A concentricità di u spindle è u collet è a forza di clamping di u collet deve esse verificatu spessu.Pover concentricity pruvucarà trapani di picculu diamitru à rompe è diametri di pirtusu maiò.A vitezza ùn currisponde micca, è u chuck è u drill slip.
7 、 A lunghezza di serratura di a punta di stincu fissu nantu à u mandrinu di primavera hè 4 à 5 volte u diametru di u stincu di perforazione per esse fermamente serrata.
8 、 Sottu a guida di i prufessiunali, u drill bit pò esse reground in u tempu, chì ponu aumentà l'usu è i tempi di regrinding di u drill bit, allargà a vita di drill bit, è riduce i costi di produzzione è e spese.

PD16C Doppia Tavola Gantry Mobile CNC Plane Foratrice4

In fondu, questi sò i precautions.Ùn vi scurdate di verificà l'usura di u drill bit di u Carbide drill bits.Se l'usura hè troppu alta è cuntinueghja à aduprà, i prudutti pruduciati pò avè errore.Sì avete altre dumande, pudete mandà un email.Cuntattua nostra cumpagnia.


Tempu di post: 23-jun-2022