Benvenuti à i nostri siti web!

L'amore hè a distanza zero, è a fragranza di i libri si sparghje in u mondu sanu

2022.06.02

In l'inguernu di u 2021, sottu l'influenza di l'incuragimentu naziunale è l'atmosfera suciale, a cumpagnia hà decisu di risponde à l'attività "senza scurdà di l'intenzione originale è ricurdendu a missione", da l'individui à i dirigenti, per esce da a cumpagnia è eseguisce. diverse attività di benessiri publicu per mustrà a prosperità di a cumpagnia.

SHANDONG FIN CNC MACHINE CO., LTD, cum'è una sucietà di punta in a fabricazione di torre d'acciaio è macchina di trasfurmazioni di struttura d'acciaio per 23 anni, presta una attenzione speciale à u settore di l'educazione in questu avvenimentu, in particulare a situazione di l'educazione in Cina occidentale, è hà purtatu. fora attività vuluntaria per parechje volte.

<D6C7C4DCD6C6D4ECD4D9CCEDD0C2B1F8A1AAA1AAB9FABCCAC1ECCFC8A3ACB9F

In maghju 2022, a cumpagnia hà ricevutu u certificatu "Istruzzioni di Donazione di Benessere Pùblicu Invernu Caldu" da l'Uffiziu di l'Educazione di u Contea di Aba, Pruvincia di Sichuan, Cina.A cumpagnia hè assai cuntenta di questu.

À a fine di u 2020, u Contea di Aba hà 2 scole medie ordinarie, 3,211 studenti in l'annu scolasticu 2020-2021, è 181 prufessori à tempu pienu;ci sò un totale di 27 scole primarie, 8,619 studienti in l'annu scolasticu 2020-2021, è 670 maestri à tempu pienu in e scole primarie..U 31 di maghju di u 2022, cù l'aiutu di tutti i settori di a sucetà, l'annunziu di a transazzione di u prughjettu di rinnuvamentu per a rinuvazione di e classi di u vechju campusu di a Scola Centrale di Longzang Township in ABa County in e classi di u kindergarten cintrali.

捐赠证书

Dà rosi, è a manu hà una fragranza persistente.A società hè un specchiu, chì prova i rializazioni educative di u tema di "ùn si scurdanu di l'intenzione originale è ricurdà a missione", chì riflette l'etica di a cumpagnia.Ciò chì a cumpagnia hà fattu hà guadagnatu l'attenzione di tutti i campi di a vita.Per a migliione di sti cundizioni visibili, a cumpagnia hà dettu chì farà sforzi persistenti per mantene u so rolu di dirigenza cum'è u pilastru di l'industria di a fabricazione di macchine, è dà un esempiu per a cumpagnia è e persone in l'industria.


Tempu di posta: 02-02-2022