Benvenuti à i nostri siti web!

A fabricazione intelligente aghjunghjenu novi recluti - Prima fila internaziunale, u primu set di perforatori CNC ad alta velocità per a perforazione di testa di caldaia in Cina hà ottenutu cun successu "Combinazione di doppia macchina"

20.05.2022

<D6C7C4DCD6C6D4ECD4D9CCEDD0C2B1F8A1AAA1AAB9FABCCAC1ECCFC8A3ACB9F

U Drill CNC sviluppatu in cunjunzione da SHANDONG FIN CNC MACHINE CO.,LTD è DONGFANG Boiler Group CO.,LTD hè statu debuggatu recentemente.L'uriginale tridimensionale CNC drill rializeghja a "Cumbinazione Dual-machine", è a perforazione hè cumplettamente automatica sottu u cuntrollu di u sistema CNC.

U groove (bisellu) "in forma di bacinu" hè trattatu in una volta, è diversi indicatori operativi è precisione di trasfurmazioni di u produttu sò eccellenti.

<D6C7C4DCD6C6D4ECD4D9CCEDD0C2B1F8A1AAA1AAB9FABCCAC1ECCFC8A3ACB9F

Schema di mudellu di Doppiu Gantry Stazioni di Foratura à Sei Assi d'Alta Velocità

A pruduzzione di prova riescita di u primu batch di prudutti marca l'operazione riescita di a stazione di travagliu di Foratura CNC à Sei Assi Doppiu Gantry.Fate Shandong FINCM è ONGFANG Boiler u capu in a fabricazione di trapani di testa di caldaia in l'industria domestica di caldaie.Sicondu u livellu internaziunale, a stazione di travagliu mostra a forza di a fabricazione di macchine intelligenti.

<D6C7C4DCD6C6D4ECD4D9CCEDD0C2B1F8A1AAA1AAB9FABCCAC1ECCFC8A3ACB9F

In a fabricazione di l'intestazione di a caldaia, u numeru di tubi d'intestazione hè enormu.

L'usu tradiziunale di Radial Drills Machine per a trasfurmazioni è u cuntrollu hà una bassa efficienza, una qualità inestabile è una alta intensità di travagliu, chì hà ristrettu a produzzione in massa di headers per un bellu pezzu.

A precisione di machining di i fori è i groove di tubi impedisce ancu l'applicazione è a prumuzione di robot di saldatura di giunzioni di tubi.

<D6C7C4DCD6C6D4ECD4D9CCEDD0C2B1F8A1AAA1AAB9FABCCAC1ECCFC8A3ACB9F

Questa stazione di travagliu hè l'unica macchina altamente automatizata in l'industria di a caldaia chì hè aduprata in modu maturu in u cuntrollu è u processu di l'intestazione.I dui gantry ponu esse cuntrullati indipindente o in ligame per cuntrullà u trasfurmazioni di l'intestazione.Hà una alta flessibilità è l'efficienza di trasfurmazioni ponu ghjunghje à 5-6 Radial Drills.

 

A stazione di travagliu hè dotata di un sistema di rilevazione automatica per l'altezza di a superficia di u materiale, chì pò adattà automaticamente à a deformazione di curvatura laterale di u metale di basa di l'intestazione, chì assicura a coerenza di l'accuratezza di machining di u foru di u bacinu è risponde à i bisogni di u funziunamentu. prucessu di saldatura autumàticu di robot.À u listessu tempu, u metudu di clamping in u quale u muvimentu di u chuck si adatta automaticamente à a pusizione di l'intestazione hè aduttatu, chì riduce assai u tempu di preparazione per l'ajustamentu di clamping materiale.

<D6C7C4DCD6C6D4ECD4D9CCEDD0C2B1F8A1AAA1AAB9FABCCAC1ECCFC8A3ACB9F

A messa in funzione di a stazione di travagliu di perforazione CNC à alta velocità à sei assi à doppia Gantry hà risoltu in modu efficace i prublemi di qualità di trasfurmazioni è i colli di bottiglia di produzzione affrontati da a produzzione di l'attellu, hà riduttu l'intensità di u travagliu, hà migliuratu a qualità di saldatura di i giunti di tubi, è hà stabilitu una basa solida per a realizazione di a saldatura autumàtica di i giunti di tubi.

 

Shandong FINCM hà sempre praticatu u cuncettu cummerciale di "Qualità stabilisce una impresa, è a tecnulugia rinforza una impresa", è hà fattu u passu più impurtante versu a trasfurmazioni intelligenti è l'aghjurnamentu, guidanu a direzzione di sviluppu di a fabricazione di cuntenituri intelligenti.


Tempu di Post: 20-May-2022