Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu mantene a precisione è evità fallimenti in l'usu di a Macchina di Perforazione di Piastre CNC

2022.07.11

installatu 5

Macchina di perforazione di piastre CNChè principarmenti usatu pi drilling fori nant'à i platti joint di custruzzione, ponte, torre Steel.Sta macchina sustituisci foratura di fodera manuale è jig drilling .It pò migliurà assai pricisioni è efficienza pruduzzione, accurtà piriudu preparazione di pruduzzione.

Shandong-Fin-CNC-Machine-Co-Ltd- (4)

Ch'ella sia un CNCHigh-vitezza or A bassa velocitàpiastra Drilling Machine, a Machine deve esse mantinutu è mantinutu.Cumu mantene a precisione è riduce i fallimenti?

1. Per a macchina di perforazione CNC utilizata per un bellu pezzu, pruvate micca di chjude a macchina durante a longa festa, ma pressu di u stop d'emergenza.

2. Verificate regularmente a pressione di l'oliu idraulicu in u sistema idraulicu, assicuratevi chì u calibre d'oliu ùn hè micca più bassu di a capacità nominale, rimpiazzà l'oliu idraulicu ogni annu, è a pressione di a pompa d'oliu hè 6Mpa.

3. L'elementu di filtru di ritornu d'oliu è u filtru di u cisterna d'acqua deve esse puliti una volta à l'annu.

4. Riempite u tank d'acqua cù coolant in tempu per assicurà chì u calibre di coolant hè di circa 100L.

5. Pulite regularmente o lubricate l'interruttore di gamma, a molla di a valvula idraulica è altri dispusitivi di primavera.

6. Pulite regularmente l'equipaggiu di drill drive CNC.

7. Dopu à una longa vacanze, ogni circuit board di a machina deve esse preheated manually prima di riavvia.Pudete calà u drill CNC cù un secadoru di capelli per uni pochi di minuti per bordu per ottene un pocu più caldu.

03

U sopra hè u metudu per migliurà a vita di a macchina, mantene a precisione è riduce u fallimentu in l'usu di ogni ghjornu di u drill CNC.Sì avete qualchì altra quistione, pudetecunsultateciin ogni mumentu, èwevi risponderà à tempu.


Tempu di post: 11-lugliu-2022