Benvenuti à i nostri siti web!

Crea "deteczione intelligente" per realizà a diagnosi in linea di cumpunenti di a torre

27.05.2022

Recentemente, a cumpagnia hà applicatu u sistema di rilevazione intelligente à l'operazione di perforazione di i cumpunenti di a torre di trasmissione per a prima volta, custruendu l'equipaggiu di hardware di visione di macchina è u software di supportu currispondente nantu à a linea automatica diperforazione d'acciaio d'angolo.

未标题-4

U sistema trasmette è monitoreghja i dati è l'imaghjini pertinenti in tempu reale, implementa a rilevazione è u diagnosticu intelligente in linea, scorta a qualità di trasfurmazioni di u produttu, è aiuta à realizà "deteczione intelligente".

Nta l'ultimi anni, cù u migliuramentu cuntinuu di a qualità di i cumpunenti di a torre di trasmissione da i clienti, a quantità di perforazione in u prucessu è a produzzione di cumpunenti di torre di ferru hè assai grande.

5 BL1412C

Per assicurà a dimensione di trasfurmazioni, a pusizione, a quantità, etc., di i buchi, hè necessariu di urganizà inspectori di qualità per fà ispezioni di qualità durante a produzzione.

Tuttavia, u metudu di ispezione di campionamentu manuale attualmente aduttatu hè affettatu da e cundizioni oggettive di u situ è ​​da i fatturi subjectivi individuali, è hè propensu à sbaglià o ispezione mancata durante u prucessu di ispezione, è a so inestabilità, alta intensità di travagliu, bassa efficienza è altu costu di travagliu. ùn sò micca favurevuli à a realizazione di l'ispezione di cumpunenti di alta qualità.Stu sistema pò realizà u monitoraghju in linea, l'avvisu precoce di difetti è u diagnosticu cullendu è analizendu l'infurmazioni di u prucessu di perforazione.

<C3BDCCE5D7AAD4D8A3BACEE4CBFEB9ABCBBEB4F2D4ECA1B0D6C7C4DCBCCECB2E

U sistema pò realizà a rilevazione in tempu reale è rapida di dimensioni chjave è quantità di buchi fatti in cumpunenti di a torre in cundizioni di travagliu, paragunate è discriminate i dati di rilevazione cù dati "standard", è difetti di alarme in tempu per assicurà a precisione è l'efficienza di u monitoraghju.Sicondu statistiche preliminari, u sistema di ispezione in linea pò risponde à i requisiti di i standard pertinenti per a fabricazione di torre di ferru.In cunfrontu cù u metudu tradiziunale di ispezione manuale, a so precisione di l'ispezione pò esse migliurata da 10% o più, è u costu di rilavorazione di difetti o trasfurmazioni pò esse ridutta da circa 250.000 yuan à l'annu ogni macchina.

<C3BDCCE5D7AAD4D8A3BACEE4CBFEB9ABCBBEB4F2D4ECA1B0D6C7C4DCBCCECB2E

A cumpagnia hà da cuntinuà à realizà i sforzi di trasfurmazioni intelligenti è di trasfurmazioni digitale, in linea cù "nova infrastruttura" è a nova custruzzione di fabbrica, è prumove sistemi di ispezione in linea è sistemi di gestione di a produzzione.


Tempu di Post: 27-May-2022