Benvenuti à i nostri siti web!

A linea di macchine combinate di foratura è sega CNC DLMS1206 hè stata spedita cù successu

Shandong FIN CNC MACHINE CO., LTD.hè un fabricatore di macchine CNC assai prufessiunale chì serve principalmente per a fabricazione di strutture in acciaio è l'industria di fabricazione di torre da l'annu 1998.
imagine 1
Segatrice CNC per foratura a fascio DLMS1206èPerforatrice per piastre CNC PLD2016Nsò i nostri prudutti principali per a fabricazione di strutture in acciaio.On Mar. 7th 3 Nos di sti machini sò spediti per u nostru cliente Russian.

imagine 2
imagine 3

DLMS1206 Linea di macchine combinate di perforazione è segahè principalmente usatu perperforazione, marcatura èsegadi azzaru H-rùbbrica, azzaru canali è altri materiali simili, chì ponu adattà à a pruduzzioni di massa multi varietà.Hè assai populari per a fabricazione di strutture in acciaio.
Questa linea di macchina combinata di Foratura è Segatura di Travi CNC hà 3 funzioni: perforazione di buchi, marcatura di numeri / lettere, è tagliu à a lunghezza.U so 'vantaghju principale hè chì a so 'struttura hè integrata in modu compactu: u corpu principale di a perforatrice è u corpu principale di a sega sò situati in tuttu, per salvà a dimensione di u spaziu di l'impronta, chì richiede solu una dimensione di impronta chjuca è sta linea di macchina hà assai altu. efficienza di pruduzzione.

imagine 4
imagine 5

In u prucessu di sopra, sta macchina hà e caratteristiche chì l'altri prudutti ùn anu micca: hà funzioni avanzate cum'è a rilevazione di larghezza è altezza di materiale, sistema di rinfrescamentu di nebbia vapore, visualizazione in tempu reale di l'infurmazioni di trasfurmazioni, monitoraghju è rilevazione attuale.

imagine 6
imagine 7

A macchina di perforazione di piastraA funzione principale hè di perforazione di buchi nantu à a piastra d'acciaio, cù una produtividade assai alta.Hè una macchina necessaria per a fabricazione di strutture in acciaio.Ogni annu avemu pruducia circa 300 No di tali machine à perforazione piastra azzaru à u mercatu glubale.
Cum'è un gruppu espertu, accettemu ordini persunalizati.L'obiettivu principale di a nostra cumpagnia hè di stabilisce una memoria satisfactoria per tutti i clienti è stabilisce una relazione d'affari win-win à longu andà.Scegliteci, aspitteremu sempre chì vi apparisse !


Tempu di Postu: Mar-12-2022